Η διαχείριση των προβλημάτων γίνεται με καταγραφή και τήρηση ιστορικού (Πελάτη - μηχανήματος - προβλήματος - επίλυσης)
Αξιολόγηση συμβατής επίλυσης
Υπάρχουν, προγράμματα προαγορασμένου χρόνου και συμβόλαια συντήρησης συμβατά και στα μέτρα του πελάτη / επιχείρησης. Σίγουρα θα βρούμε έναν αμοιβαίο δρόμο συνεργασίας μετά την επικοινωνία σας μαζί μας.
Οι επιχειρήσεις, οι πελάτες, μας έχουν βάθος συνεργασίας που αγγίζουν τα είκοσι χρόνια. Εξελίχθηκαν μαζί μας και εμείς με αυτούς. Από ένα κατάστημα μέχρι μία επιχείρηση σε τομείς, Υπολογιστών Επικοινωνίας σε ιντερνετ & voip cloud εφαρμογών remote χρήσης εφαρμογών απο τα κεντρικά τους Ο365 εφαρμογές erp εφαρμογες & βάσεις δεδομένων ασύρματες επικοινωνίες σε free (PMR) και ιδιωτικά δίκτυα DMR - UHF αλλά και πιο εξειδικευμένα POC εφαρμογές ασυρμάτων δικτύων MPLS VPN & LMDS σε σημεία χωρίς πρόσβαση χαλκού ή ακόμη και 4G - 5G internet, σε συνεργασία με παρόχους σε Ελλάδα και εξωτερικό
Εταιρία παροχής υπηρεσιών υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων και συναφών ειδών εταιρειών. Συνεργαζόμαστε με τους μεγαλύτερους οίκους της Ελληνικής αγοράς για να είμαστε όσο το δυνατόν πιο up to date στην επιτυχή επίλυση και παρακολούθηση των προβλημάτων.